Advisory Board para innovar en organizacións
Como facer un Advisory Board para innovar na empresa?
Antes de nada debe pensarse no obxectivo ou obxectivos, os cales poden ser moi diversos en función da empresa, o momento temporal, o mercado, #etc…. A continuación propóñense unha serie de retos aos que se enfronta o negocio para que os expertos poidan resolver.
Posteriormente é relevante identificar as persoas adecuadas para cada AB, para iso podemos seleccionar aos perfís a través do modelo T de coñecemento, con persoas que teñan experiencia no que se está facendo ou se desexa facer, así como no propio sector e a súa cadea de valor.
Consellos para realizar un Advisory Board
Pódense realizar sesións de forma presencial ou virtual, onde os asesores externos, achegan a súa experiencia e proporcionan unha visión fresca ao redor das barreiras, necesidades ou oportunidades da empresa.
É importante seleccionar ao equipo adecuado, atraendo a expertos que teñan un interese xenuíno nos temas de interese, para así garantir a participación dos equipos.
Contar con expertos non é o único que permitirá ás empresas o seu desenvolvemento, a colaboración entre o equipo interno e os expertos permite crear sinergías para resolver retos, identificar oportunidades, coñecer as necesidades dos actores crave e facer máis eficiente o proceso de toma de decisións, xa que se priorizan desde os retos, ata as solucións propostas ao longo das sesións.
Para sacar o mellor proveito a un AB, débese contar á súa vez cunha boa coordinación, por iso débese contemplar a facilitadores, quen pode ser consultores externos que guían as actividades e garanten que os obxectivos e o cumprimento dos retos leven a cabo da mellor forma posible.
Un AB non só permite ás empresas crecer acompañados e de forma máis estable, senón que permite ampliar a rede de contactos ou incentivar a participación interna, así como xerar solucións con novos enfoques que melloren as oportunidades de éxito e crecemento.