25
Xuñ

O Visual Design nun mundo cheo de contido dixital

Nos últimos anos vimos como o contido visual transformouse nunha ferramenta imprescindible para conectar cos demais. Isto débese a que o noso cerebro interpreta moito máis rápido a información en forma de imaxes que o texto e o 90% de toda a información que procesa é visual. Os datos non deberían sorprendernos, xa que se nos paramos a reflexionar sobre como tratamos de entender a realidade, case sempre daremos prioridade ao noso sentido da vista.

Se ao funcionamento da nosa mente, sumamos o auxe das Redes Sociais ou que cada vez lemos menos, as imaxes en forma de fotografía, vídeo ou ilustración pasaron a ser as protagonistas principais da nosa realidade.

Que é o Visual Thinking?

Á hora de comunicar unha idea, tanto crear como elixir as imaxes adecuadas determinará se conseguimos transmitir o que buscamos á nosa audiencia, se conseguimos emocionala e crear unha conexión con ela. Aquí é onde o Visual Design xoga un papel fundamental.

O Visual Design combina a fotografía, o deseño e a arte dixital para crear imaxes que emocionen e impacten ás persoas, que non pasen desapercibidas nun mundo onde recibimos información de forma constante. As grandes empresas saben isto, por iso invisten enormes cantidades de diñeiro na creación de contido de alto impacto, co obxectivo de posicionarse no mercado e diferenciarse da súa competencia.

Como podo xerar contido de impacto a través do Visual Design

Para crear este tipo de contido, entender a percepción humana é primordial. Tamén coñecer os principios artísticos de composición usados durante toda a historia e que forman parte de pinturas, esculturas e obras arquitectónicas que transcenderon ao seu tempo e aínda son admiradas na actualidade.

Aínda que cada un de nós temos unha personalidade diferente, as persoas temos moitísimas máis cousas en común das que cremos. Por iso, certas expresións artísticas en forma de fotografía ou cinema, por exemplo, atraen a grandes masas, mentres que outras pasan totalmente desapercibidas ou mesmo resultan desagradables para o público xeral. 

Existe, por exemplo, unha regra matemática moi coñecida que, integrada nas artes visuais, axuda a que as imaxes resulten máis harmoniosas grazas ás súas proporcións. Xurdiu cando o matemático Fibonacci descubriu unha sucesión de números, que aplicados á xeometría dan como resultado a Proporción Áurea. Aínda que algúns deseñadores e fotógrafos pásena por alto hoxe en día, a realidade é que ao longo da historia foi aplicada con éxito en múltiples proxectos de deseño, arquitectura, pintura e fotografía. 

Aqueles artistas comprenderon que a proporcionalidade #ante o espectador é necesaria para obter unha visual con harmonía e composición realzando as beleza das cousas.

Pódese aplicar esta proporción ás imaxes mediante a Espiral Áurea, creada a partir desta fórmula e que nos indica onde colocar as partes importantes da foto ou deseño. Podemos atopar esta espiral constantemente na natureza, sendo representada nas galaxias, buguinas de mar, flores… 

Pero isto só é unha pequena parte, como a proporción áurea hai moitas outras regras que nos fan percibir o mundo que nos rodea dunha forma ou doutra.

Ser consciente desta realidade, axuda aos artistas visuais a aplicar estes principios, xunto a moitos outros relacionados coa luz, as cores ou a composición, que aseguran o éxito das súas imaxes. Todo isto posiciona ao Visual Design como unha materia en crecemento exponencial, fundamental para todo aquel que busque destacar nun mundo infestado de imaxes de todo tipo.

Se queres aprender todo sobre esta arte e empezar a usalo como base dos teus proxectos dixitais, inscríbeche ao noso Curso de Visual Design que comeza o 15 de xullo.

Leave a Reply

Skip to content